subota, 21. rujna 2013.

ogledalo - ogledalce.....


veliko... srebrne boje,  mala kupila u JYSK-a .... a ja joj ga "ušminkala" u bijelo...sad je ko bombončić.





  evo i malo detalja....                                         

                                       











                                                                                   
                                                                                                     











                      

Broj komentara: 12:

  1. Savršeno. Merkala sam ga i ja, ali već imam previše ramova.., mada... :))
    xoxoxo
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično, nisam znala da ima takvih dobrih stvari tamo.
    super je ispao!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si odradila ali ne znam sta ti je to JYSK?:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je danski trgovački lanac, prodaju potrepštine za kućanstvo...

      Izbriši
  4. Predivno si ga uredila i ja imam isto tako :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Te ha quedado un espejo maravilloso.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej hooo... Evo tek sam se vratila u blogosfericu i općenito u svijet kraftanja, kolača i svega ostalog pa povodom toga imam jedan giveaway...
    Pozivam te da pogledaš o čemu se radi :)
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2013/10/darivanje-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  7. inaće i jaq imam isto ogledalo...al u zlatnoj boji :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...