subota, 16. ožujka 2013.

prvi post



na novom blogu koji je samo nastavak starog .
Sve slike i više od 50 postova mi je jednostavno "isparilo" .... Iako sam većinu slika  uspila vratiti na preostale postove ipak sam se odlučila napraviti  novi blog.




Ovo su neki stari neobjavljeni radovi iz faze -raspucavanja-










posudica za lavandu...




i jedna mala čuvarkuća...



Pozdrav.



Broj komentara: 18:

  1. Ma ne damo mi tebe!!!! Bitno da si ti sačuvala fotke i dalje se družiš sa nama:))) Dobro došla natrag!

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, prijavila se na novi!! Ma tu smo svi za tebe, uvek!!
    Pusa :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim,nešto ne štima...
    I pronađem te:)
    Pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sljedbenik i komplimenti za radove i fotke. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. Me alegro que hicieras un nuevo blog, en el otro no me dejaba hacerte comentarios.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa nemogu vjerovati!A ja lijepo spremila link do tvog tutorijala o transferu na namještaj.Sve danas ću,sutra ću pokušati taj transfer ali mi se nije žurilo jer imam link.E sad izgleda da više nemam link i šta sad?Nadam se da si uspijela spasiti taj post jer ako nisi ostade ja bez transfera.

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, sve je u redu, i tvoj novi blog... Samo naprid, draga moja! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. tako mi je žao za stari blog , puno puno sreče želim s novim da se nedogodi slično

    OdgovoriIzbriši
  9. znači, sad ćemo se OVDJE zabavljati?

    OdgovoriIzbriši
  10. Nekako sam se nadala da ćeš uspjeti oživjeti onaj stari, prepun dobrih stvari, ideja i tutorijala.. ali što je, tu je, želim ti puno strpljenja i volje da nekako one stare postove oživiš u ovom novom blogu:) I naravno, da nas razveseliš novim radovima!
    E baš se veselim da nisi od muke odustala!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam drage moje!!!!
    Još nisam ni na pola puta al' nedan se ja.....

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav lipe moje, hvala što me obilazite!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Divna postavka bloga i divan rad ...ja kasnim,malo dok sam se snašla ! Ovo je sad ko skriveno blago !!! Prooonadjenooooo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Piękny komplet, bardzo mi się podoba :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala draga na posjeti, je Dragica je prava. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  16. Gromovi i munje....šteta,mislim žao mi je što ti je "pojelo" ono od prije,ali mi je jako drago da da si i dalje s nama!

    OdgovoriIzbriši