subota, 22. veljače 2014.

još jedna.....



















Broj komentara: 9:

  1. Izgleda fantasticno, kao da si ju isheklala! Jesi li ili je to 3D sablona...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja se isto mislim je li ovo isheklano ili...
    ooodlična je, bez daljenjega. samo, što ti lijevaš u ove boce, ima li tu kakvog ženskog pića?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala drage moje....ovo je puno jednostavnije, na ofarbanu bocu sam samo zalijepila komad ajmo reć čipke.
    ( stradao je jedan stari stolnjak)
    Ana moja di će piće nego u boce...imam domaće višnjevače i maraskina .. ja pravila.... prava ženska pića....

    OdgovoriIzbriši
  4. Bellìsimo es una verdadera obra de arte,abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličnih radova ovdje kod tebe... nisam do sada bila, pratim te ubuduće! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši